Måndag

ligger i soffan och lyssnar på julmusik, här blev ja nyss medlem jätte härlig musik julradio.se
ska snart åka in till stan och göra lite ärenden;) sen ska ja nog hälsa på min matilda med:) va ett tag sen ja träfffa min lilla prinsessa!
mår illa hela tiden:S blä är det!
min helg har varit jätte bra!

fredag:
jag, johanna och julle gick och kollade när bua spelade innebandy, vi tog med oss lite öl som vi satt och smuttade på:P sen skulle vi till johanna och förfesta lite. Jag satt ensam en stund först för ja åkte med Lina hit och johanna åkte med marty:P men tillslut kom, de va jag, julle, johanna, henke och marty!
vi satt här en stund men vi fick inte igång musiken så vi gick bort till kalle som hade fest. sen åkte ja johanna och oscar in till stan, vi hämtade vicky och micke sen gick vi till cheers and ber;)
va faktiskt jätte kul var ett tag sen ja var på krogen så jag hade jätte kul:)
coffe blev lite slagen men va inte så farligt..
en jätte kul kväll iallafall:)

Lördag:
vaknade lite bakis,  men de va bara upp och hoppa ändå.. ja och johanna gick bort till micke en stund och sen pappa.. sen va de stress som gälde så klart! hoppa in i duchen sminka sej hoppa i kläderna slå in packer måla naglarna ja, stressade gjortde vi iallafall som vanligt jag emelie och johanna:P
men tillslut satt vi i bilden till stråvalla kyrka en jätte mysig kyrka..
de va ett underbart bröllop, tårar som ran ner för kinden..
sen åkte vi till festlokalen som var i bua:)
där blev de jätte god mat, alkohol, dans och massa goda skratt!
En jätte lyckad kväll <3

jag vill också gifta mej.. undrar när Karl-philip bernadotte ska fria till mej:Phehe

                
Isabell:)                      Hade svarta strumpebyxer i alla fall:P 

                                   
Den lilla, fina och mysiga kyrkan.    Här kommer dom:)        Såå  gulligt och fint!


   
Borden                               Dansade hela natten lång med dessa tre tjererna<3

             
Puss;)                                   Pappa var så fin klädd:)      Systrana skog<3

Söndag:
vaknade upp med stenman va inte alls så bakis så jag fick upp och började städa diska:) gick och trallade rund på julmusik:) sen kom johanan hem som hade jobbat (stackarn). joahnna och coffe ka sej och sov och myste i sängen och ja satt och kollade på film:) sen kom oscar hit och jag johanna och coffe lagade mat till han... efter maten tog ja mej en promenad kännde ja behövde de efter ingen god lukt i lägenheten..
kom hem och dom 3 satt och kollade på walander och jag satte mej i soffan och kollade jag med, oscar gick hem och coffe och joahnan gick hem till coffe och ja gick och la mej men kunde inte sova.. mådde dåligt så de gick inte låg bara och grät.. spelade lite spel på mobilen och tillslut lyckades ja sommna..

En bra helg iallafall:)

nu ska vi nog åka in till stan...
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0