Lussebak:)

ikväll har de varit julebak på violvägen 8c
 jag, Johanna och Coffy..
Johanna som får vakta mej och Coffe eftersom vi beter oss som syskon och tjafsar om allt! ja mobbar han och han mobbar mej. men de brukar vara jag som vinner eftersom Coffe är en loser haha
ne, men de är kul att retas med han, han är ju som en lillebror för mej.(ja jag vet att han är äldre man han beter sej som han är 13 heller 14) hehe

          
degen jäste ganska mycket:P

 
Mjöl i ansiktet är ett måst;)


   
två plåtar blev det:D  MUMMS!

Nu sitter ja och målar mina naglar iallafall kan inte sova eftersom ja tog mej en lång powernapp mellan 3 till 6..
de klart de kunde bli snyggare men orkar inte nu är trött:P




ja undrar...
kommer glögg från sverige?
Julmust finns de bara i sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0