julstök

tänkt att imorgon är det julafton:D
Idag har de varit julstök!
jag har gjord någta choklad godisar och knäck har städat huset, klätt julgranen massa jule grejer:D
men jag, Johanna och Annaklara tog en paous från allt och drog till malin och hälsade på:) satt och skrattade åt gullfierna Nadja och Alva! och fikade:)

nu har vi klätt granen klart och nu börjar den långa väntan på morgon dagen;)

hela dagen har jag försökt att komma på julrim på mina 2 julklappar men kommer inte på något:S
har ett:P
''om man inga .... har får man gå med rumpan bar'' men den känns för lätt;P
var jag inne på hemsida med massa julrim hitta några men inga som var så bra men de är inte så kul att sno dom från internet hade varit kulare att hitta på själv men jag kommer inte på nått:(
ett julrim på ett halsband? och en byxa?

de är svårt alla har skrivit sina rim redan utom jag.. johanna fick hjälp av mamma så hon skrev inte sitt själv

nu är jakob sur:D
haha såå kul att höra på när han och Lilla klurr bråkar! haha sötnosar!

ne nu ska jag gå och reta jakob mera:P de är såå kul:D

      

Kommentarer
Postat av: Annaklara

Så fin granen blev till slut :)

2008-12-25 @ 00:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0