isabell

här ligger ja i soffan i pyjamas fortfarande.. skulle egentligen in till stan för att köpa ett busskort men orkar inte göra nått.. ska nog ta mej en spring tyr sen de va ett jävla tag sen nu..
ligger och lyssnar på en så super bra låt med värdens bästa namn;)




jag är döpt efter denna låten mamma och papppa gillade denna gubben johanna är också döpt efter denna och evelina, Annabell!
tycker de är jätte kul att höra denna låten:D

blev något fel på tv nu med.. satt och kollade på Desperate housewives men nu blev de helt svart.. orkar inte byta kanal heller så ja sitter här med min isabell låt i stället:)

men måste fråga mamma varför ja inte fick ett E i mitt namn som hon i låten har.. fast ja är ganska glad att ja slapp tycker isabell är lagomt långt..  vill inte ha ett e de är inte lika coot (sorry alla som stavas med e)

ne om man skulle hoppa i sina mjusis byxer och gå ut..
tråkigt att vara ensam.. har varit ensam ett bra tag nu.. kanske hittar en kompis om ja går ut.. vem vet

spelade the sims i går hade inte gjort de på ett bra tag nu.. mina simmar mår bra i min familj har dom just fått sitt andra barn börjar bli trångt i deras lägenhet får snart flytta dom till ett hus.. och mina party simmar går de med bra för;)


                                                                                     

bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0