hej mitt vinterland!

Hej mitt vinterland, nu är jag här Nu biter frosten i min kind, ty kall är kvällen 
Hej mitt vinterland, se månen där Den lyser kyligt kring, på mörka himlapällen


Bjällrans klang nu friden stör När vi genom skogen kör Bofink uti granens topp Förlåt att vi väckte dig opp
Hej mitt vinterland nu är jag här Och vinter håll i dig Nu blinkar stugans ljus mot mig I mitt vita vinterland
Bjällrans klang nu friden stör När vi genom skogen kör Bofink uti granens topp Förlåt att vi väckte dig opp
Hej mitt vinterland nu är jag här Och vinter håll i dig Nu blinkar stugans ljus mot mig I mitt vita vinterland
I mitt vita vinterland














































<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0