GOD JUL!!

God jul alla mina vänner!
hoppas ni har haft en bra jul!
det har jag i alla fall!

johanna och Annaklara väkte mej i morse.. vi kollade på film och myste sen åt vi brunch och bytte lite julklappar:) jag och johanna hade köpt lika till varandra..(tokigt):P
fick pengar av värdens bästa styvpappa<3



       

sen klädde vi på oss MASSA kläder och hoppade på skotern;) vi tog oss en runda inte med våran skoter heller de är våran emn en gammal och ful:P våran riktiga är i stugan..  men de va super kul iallafall;)

sen tog vi en lite promenad och in till våran ända granne typ:P och hälsade god jul:)

sen hoppade jag in i duschen och när jag kom ut hade alla kommit:P mormor, morfar, Urban, Per-Anders, Anne och jack;) så jag fick skynda emj att hoppa i mina kläder och sminka mej.. men de gick ganska fort:)
sen har vi mysigt hela kvällen med kalle och tomte mat och självklart karl bertils jul:D fick en julklapp och de va hudprodukter från biotherm och make up store:) tack Anne:)
sen har vi spelat spel och pratat och mysigt:)
en toppen jul<3
lite tråkigt nu när det är slut bara det har gått väldigt fort:( ja ja är ju bara ett år kvar tilll nästa jul:P



    

     



imorgon åker vi hem.. de känns så där att åka från familjen, snön och vännerna träffade inte ens alla:(
tycker synd om min syster som måste jobba tio minuter efter vi har kommit fram till varberg.. jag har ingen anning hur jag ska komma hem från varberg.. får väl ta bussen..om någon vill köra hör av er;)

nu ska jag njuta av julen i några minuter till;)

hoppas ni har haft en super jul!<3



Kommentarer
Postat av: Fredrik

De löser sig;)

2008-12-25 @ 00:21:41
Postat av: isabell

2008-12-25 @ 00:30:56
Postat av: Annaklara

Har också haft en under bar jul Isa .

Kommer sakna er när ni åker hem ;(

2008-12-25 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0