glad!

Sitter här och tänker...
tänk om man inte hade haft några vänner? och ingen familj? är så lycklig att jag har min älskade vänner! varför slänga bort något sånt värdefullt?

älskar alla mina vänner! även om ja inte pratar med dom varje dag heller inte träffat vissa på ett tag så finns vet ja att jag har dom någonstan!

dom som finns där ute som inte har några vänner kan dom få mej! ja kan inte få nog!

tack för att ni ställt upp för mej!
jag kanske inte alltid har ställt upp för er men då ber ja om ursäkt! men ni ska veta de att jag alltid finns här för er!


har varit på kungsmässan idag med Honey!
skulle hitta något som vi skulle ha på Onsdag men vi kom hem med..
ett linne, en klänning, en tröja, lösögonfransar, lösnaglar, puder och present till lilla Vida.. men inga kläder man kan ha på nyårsafton.. men vi ska till stan i morgon och leta efter någon snyggt;)

ligger i sängen nu.. skällde lite på min johanan för hon ska upp och jobba kl 6 imorogn men är fortfarande vaken..ligger här och flummer som vanligt:P<3

godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0