förlåt

Först vill ja bara be omursäkt för i går till mina vänner! varför säger ja inte men förlåt och jag hoppas att de inte häder igen kan inte lova nått men hoppas inte! älskar alla mina vänner!
Och jag älskar min johanna som ja vill mest be och ursäkt till.. du är den bästa!
Oscar vill ja tacka för hjälpen!

så de va de..

idag har ja varit i stan en snabbis och så har ja sovit mycket, behövde de:P
läste mina mail idag med och detta hitta ja där
http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=570264&avdelning_1=108&avdelning_2=221
de är min lilla mamma som står och posar breve tvättmaskinen;) gulleplutt<3
Nu ligger jag och väntar på att johanna ska komma hem vi ska kolla på innebandy och sen hem och baka LUSSEBULLAR:D
de är nästan åtets höjd pungt! ÄLSKAR lussebullar:D

återkommer mera sen hur de gick med baket;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0