:)

nu sitter jag här hemma försov mej lite.. skulle ta bussen in till stan som gick för en timme sen men sov då:P får komma lite försent bara de har jag gjort flera gånger:P

I lördags hade ja en bra dag:) jag varkade lagomt tidigt städade lite sen tog jag med mej oscar på en promenad pratade och så..
gick till ica handlade sen gick ajg hem och lagade mat min min johanna som var på jobbet.. hon kom hem så satt ja johanna och marty och åt väldigt go mat;) hehe med mycke vitlök som vi fick höra hela kvällen:P

sen gjode vi oss iordnign och fredrik körde oss till apelviken och till Emma som fyllde år:D
satt där och drack vin och pratade:)
vid halv 12 åkte vi in till stan till oscars! en jätte kul kväll i allafall!!

söndag var jag välsigt bakis! super jobbigt var de! va längesen ja var såå bakis..
men men gick över efter några timmar..
sov hos sebbe johanna kom och hämtade mej efter hos slutade jobbet.. vi åkte hem och ja la mej i soffan sen försökte ja äta lite och så började ja piggna till lite.. sen låg ja, micke och johanna i soffan och kollade på film först crossroads och sagan om dom 2 tornen:) sen gick alla 3 och la oss och sov i sängen!

oj nu måste aj springa till bussen!!
fan att de alltid blir så här!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0