<3

här sitter jag på håsten i soffan och kollar på sweet home alabama med Johanna, Emelie L och Tilda!
jobbat idag! har vit färg över hela händerna:P men fint blev det;)
är less på mitt jobb nu! men imorogn ska jag på möte med anett och då ska hon kolla upp en praktikplats till mej:D har underat coh funderat öven en bra plats någonstan!
jag gillar verkligen att måla, men det har jag provat på jätte mycket på jobbet jag har nu.. så jag tänkte längre.. det är ju smart att välja något som jag inte har gjort innan och tycker också verkar kul så man har lite allternativ!
så imorgon ska jag säga att jag vill ha praktikplats på en helsokost butik heller en blommsterbutik!
hoppas det blir super bra! att jag kommer i väg och får prova på något annat:)

min helg har varit jätte bra!
i fredags jobbade jag bara halv tid så jag och sebastian tog en tripp till gekås;) väldigt snabbt, blev inge storshopping..
snare på kvällen satt vi hemma hos sebastian och spelade med andra ord som sebastian köpte på gekås..
efter vi 3 omgångars spelande masserade jag min syster och sen gick jag och la mej:)













lördag morogn gick jag upp när sebastian skulle till jobbet vid 11 och gick upp och åt lite yogurt i soffan med the sims2 framför mej! där blev jag sittandes till klockan 3 då fick jag brottom hem för att duscha och göra mej i ordning för kalas!
vi sa att vi skulle komma till evelina klockan 6! jag och johanna kommer innanför dörren i hennes lägenhet i gbg kvart över 7:P
men det va en super mysigt middag<3
vi fick åka hem vid 9 för sebastian skulle ha bilden då i varbarg.. då åkte jag och johanna hem till bisse och drack lite vin:) där va även julia och (bissa såklart)
en skojig kväll med dans och lite mer;)

vaknade upp i min sebastians säng med hans armar runt mej! härligt!
johanna kommer dit vid 11 och hon och jag går till kvantum och köper frulle sen har vi en jätte mysigt frukost ihop<3
sen somnar vi i soffan en stund till nickelodeon! men vakanr en timme senare går vi till hemmakväll och köper änglamarkfilmerna<3
sen åkte vi till djurmagasinet och öb och köpte massa grejer till min älskade kurt!
bla ett katt kopel!!
så när vi kom hem till sebastian igen hjälpte han och städade sen tog vi en promenad med min kurt! han tyckte det va super kul att springa omkring i varberg!
när vi kom hem åt vi linssoppa som jag gjorde och kollade på topmodel och ensam mamma söker som jag har väntat på såå länge!!
julia och bisse kom bort till ensam mamma söker och vi hade det super mysigt! kollade även på ena änglamark filmen<3


kurt ville vara i buskarna så då fick sebastian rycka in för sin styvson;)


han låg mycket och njöt i buskarna!

han låg mäst och njöt i buskarna!


<3

sen sov jag så gott på kungsgatan!<3

månadag va jobb dag! inge speciellt hände:P

nu har jag typ missat hela filmen för jag har skrivit här!
min sebastian har även kommit hit<3 ska pussas lite med han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0