höst storm!

Det höst det mäsks ena in i skälen (iaf på mej)
det är storm i mej och utomhus, håler på att blåsa bort!

men jag har en glad nyhet iaf som har hänt och de är att på onsdag ska jag på studiebesök på min nya praktikplast! japp på nått sett går mitt liv framåt.. nu ska jag börja praktisera i 10 veckor (tror jag det va) på blomsterlandet här i varberg!!
det ska bli kul men självklart är jag nervös! men ska försöka inte tänka så mycket för då kommer det bli jobbit i mitt huvud!

Har börjat träna på atletcka också!
förra måndagen tror jag det va, det känns jätte bra! pass varje dag, nästan hoppar helgen och så 4 dagar i veckan typ:)


Allt det är så tokigt! jag älskar egentligen hösten men det kan ju inte göra något annat som gör så att jag är så här heller? måste ju vara ny årstid!
vill bort! att åkte till ett varmt land och slappna av hade gjort mej så himla bra! tror jag kan ju inte säga att jag kommer må bättre men det känns så!
men det är ju helt omöjligt med min ekomomi! :,(

måste bort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0